Alman DEUTZ Motor
Turbo Intercooler
Yüksek Tork Gücü
ÖZELLİK |
AÇIKLAMA |
MOTOR |
BT GOLDPOWER 3075D 4X4 KABİNLİ KLİMALI |
|
Emisyon |
Stage IIIA |
|
Marka / Tip |
DEUTZ 2012 TCD |
|
Silindir Sayısı / Aspirasyon |
4 / Turbo Intercooler |
|
Silindir Hacmi |
4.04 lt |
|
Hava Filtresi |
Kuru Tip |
|
PERFORMANS |
||
Maksimum Motor Gücü (ISO) |
77 HP (57 kw) |
|
Nominal Motor Devri |
2200 d/d (rpm) |
|
Maksimum Tork |
333 Nm / 1600 d/d (rpm) |
|
KAVRAMA |
||
IPTO |
Tipi |
Tek Balatalı Kuru Tip |
Balata Çapı |
330 mm (13") |
|
DÜMENLEME |
||
Tipi |
Hidrostatik |
|
Maksimum Dümenleme Açısı |
50° |
|
Frensiz Dönü Çapı (mm) |
8.52 |
|
TRANSMİSYON |
||
Dişli Kutusu Tipi |
Senkromej |
|
Vites Seçeneği |
Senkromej 12 ileri 4 geri |
|
Opsiyonel Vites Seçeneği |
Uygulanmaz / N/A |
|
Hareket İletimi |
Direkt |
|
Mekanik Çift Çeker Kilidi |
o |
|
Diferansiyel Kilit Kumandası |
Mekanik |
|
Ön Diferansiyel Klidi |
Hidrolik |
|
Maksimum Hız |
34 km/h |
|
KUYRUK MiLi (PTO) |
||
Mekanik Kavrama (PTO) |
• |
|
540 |
540 d/d PTO Devri @ 1979 d/d |
|
540E |
540E d/d PTO Devri @ 1421 d/d |
|
Bağımsız Hidrolik Kavrama (IPTO) Opsiyonel |
IPTO Motordan Hareketli |
|
Tekerlekten Hareket |
ᴏ/• |
|
PTO Gücü (ISO) |
69 HP @ 2250 |
|
FRENLER |
||
Tipi |
Yağ Banyolu Disk Fren |
|
Kumanda |
Hidrolik |
HİDROLİK SİSTEM |
Derinlik Kontrol |
• |
Pozisyon Kontrol |
• |
Hassasiyet Kontrol |
• |
Azami Pompa Debisi |
27,6 lt/dk (lt/min) |
Azami Pompa Basıncı |
215 bar |
Azami Kaldırma Kapasitesi |
3750 kg |
Harici Hidrolik Pompa Debisi |
36-42lt/dk (lt/min) / 175 Bar |
Kombine Akış |
63,6 lt/dk |
KAPASİTELER |
|
Yakıt Tankı |
154 lt |
Motor Karteri |
9 lt |
Soğutma Sistemi |
14 lt |
Şanzıman & Hidrolik Sistem |
50 lt |
KÜTLELER VE BOYUTLAR |
Toplam Kütle (İlave ağırlıklı) (kg) |
3700 |
|
Ön Kütleler (kg) |
(8x45 Kg) – (Çekili ağırlık 1x50 Kg) |
|
Arka Kütleler (kg) |
(2x43 Kg + 8 x 50 kg) |
|
A |
Ön Dingil Alt Açıklık |
600 mm |
B |
Ön İz Genişliği |
1770 mm |
C |
Genişlik |
2100 mm |
D |
Arka İz Genişliği |
1650 mm |
E |
Dingiller Arası Mesafe |
2310 mm |
F |
Arka Çıkıntı |
1040 mm |
G |
Ön Çıkıntı |
700 mm |
H |
Uzunluk |
3670 mm |
I |
Yükseklik |
2700 mm |
J |
Kaporta Kabin Üstü Yükseklik |
2770 mm |
L |
Emniyet bar kıvrım yüksekliği |
- |
K |
Tampon Alt Açıklık |
- |
M |
Arka Çeki Alt Açıklık |
- |
|
Ön Lastikler |
13,6 / 12 x 28 |
|
Arka Lastikler |
16,9 / 14 x 38 |
Alman DEUTZ Motor
Turbo Intercooler
Yüksek Tork Gücü
ÖZELLİK |
AÇIKLAMA |
MOTOR |
BT GOLDPOWER 3075D 4X4 KABİNLİ KLİMALI |
|
Emisyon |
Stage IIIA |
|
Marka / Tip |
DEUTZ 2012 TCD |
|
Silindir Sayısı / Aspirasyon |
4 / Turbo Intercooler |
|
Silindir Hacmi |
4.04 lt |
|
Hava Filtresi |
Kuru Tip |
|
PERFORMANS |
||
Maksimum Motor Gücü (ISO) |
77 HP (57 kw) |
|
Nominal Motor Devri |
2200 d/d (rpm) |
|
Maksimum Tork |
333 Nm / 1600 d/d (rpm) |
|
KAVRAMA |
||
IPTO |
Tipi |
Tek Balatalı Kuru Tip |
Balata Çapı |
330 mm (13") |
|
DÜMENLEME |
||
Tipi |
Hidrostatik |
|
Maksimum Dümenleme Açısı |
50° |
|
Frensiz Dönü Çapı (mm) |
8.52 |
|
TRANSMİSYON |
||
Dişli Kutusu Tipi |
Senkromej |
|
Vites Seçeneği |
Senkromej 12 ileri 4 geri |
|
Opsiyonel Vites Seçeneği |
Uygulanmaz / N/A |
|
Hareket İletimi |
Direkt |
|
Mekanik Çift Çeker Kilidi |
o |
|
Diferansiyel Kilit Kumandası |
Mekanik |
|
Ön Diferansiyel Klidi |
Hidrolik |
|
Maksimum Hız |
34 km/h |
|
KUYRUK MiLi (PTO) |
||
Mekanik Kavrama (PTO) |
• |
|
540 |
540 d/d PTO Devri @ 1979 d/d |
|
540E |
540E d/d PTO Devri @ 1421 d/d |
|
Bağımsız Hidrolik Kavrama (IPTO) Opsiyonel |
IPTO Motordan Hareketli |
|
Tekerlekten Hareket |
ᴏ/• |
|
PTO Gücü (ISO) |
69 HP @ 2250 |
|
FRENLER |
||
Tipi |
Yağ Banyolu Disk Fren |
|
Kumanda |
Hidrolik |
HİDROLİK SİSTEM |
Derinlik Kontrol |
• |
Pozisyon Kontrol |
• |
Hassasiyet Kontrol |
• |
Azami Pompa Debisi |
27,6 lt/dk (lt/min) |
Azami Pompa Basıncı |
215 bar |
Azami Kaldırma Kapasitesi |
3750 kg |
Harici Hidrolik Pompa Debisi |
36-42lt/dk (lt/min) / 175 Bar |
Kombine Akış |
63,6 lt/dk |
KAPASİTELER |
|
Yakıt Tankı |
154 lt |
Motor Karteri |
9 lt |
Soğutma Sistemi |
14 lt |
Şanzıman & Hidrolik Sistem |
50 lt |
KÜTLELER VE BOYUTLAR |
Toplam Kütle (İlave ağırlıklı) (kg) |
3700 |
|
Ön Kütleler (kg) |
(8x45 Kg) – (Çekili ağırlık 1x50 Kg) |
|
Arka Kütleler (kg) |
(2x43 Kg + 8 x 50 kg) |
|
A |
Ön Dingil Alt Açıklık |
600 mm |
B |
Ön İz Genişliği |
1770 mm |
C |
Genişlik |
2100 mm |
D |
Arka İz Genişliği |
1650 mm |
E |
Dingiller Arası Mesafe |
2310 mm |
F |
Arka Çıkıntı |
1040 mm |
G |
Ön Çıkıntı |
700 mm |
H |
Uzunluk |
3670 mm |
I |
Yükseklik |
2700 mm |
J |
Kaporta Kabin Üstü Yükseklik |
2770 mm |
L |
Emniyet bar kıvrım yüksekliği |
- |
K |
Tampon Alt Açıklık |
- |
M |
Arka Çeki Alt Açıklık |
- |
|
Ön Lastikler |
13,6 / 12 x 28 |
|
Arka Lastikler |
16,9 / 14 x 38 |
Alman DEUTZ Motor
Turbo Intercooler
Yüksek Tork Gücü
ÖZELLİK |
AÇIKLAMA |
MOTOR |
BT GOLDPOWER 3075D 4X4 KABİNLİ KLİMALI |
|
Emisyon |
Stage IIIA |
|
Marka / Tip |
DEUTZ 2012 TCD |
|
Silindir Sayısı / Aspirasyon |
4 / Turbo Intercooler |
|
Silindir Hacmi |
4.04 lt |
|
Hava Filtresi |
Kuru Tip |
|
PERFORMANS |
||
Maksimum Motor Gücü (ISO) |
77 HP (57 kw) |
|
Nominal Motor Devri |
2200 d/d (rpm) |
|
Maksimum Tork |
333 Nm / 1600 d/d (rpm) |
|
KAVRAMA |
||
IPTO |
Tipi |
Tek Balatalı Kuru Tip |
Balata Çapı |
330 mm (13") |
|
DÜMENLEME |
||
Tipi |
Hidrostatik |
|
Maksimum Dümenleme Açısı |
50° |
|
Frensiz Dönü Çapı (mm) |
8.52 |
|
TRANSMİSYON |
||
Dişli Kutusu Tipi |
Senkromej |
|
Vites Seçeneği |
Senkromej 12 ileri 4 geri |
|
Opsiyonel Vites Seçeneği |
Uygulanmaz / N/A |
|
Hareket İletimi |
Direkt |
|
Mekanik Çift Çeker Kilidi |
o |
|
Diferansiyel Kilit Kumandası |
Mekanik |
|
Ön Diferansiyel Klidi |
Hidrolik |
|
Maksimum Hız |
34 km/h |
|
KUYRUK MiLi (PTO) |
||
Mekanik Kavrama (PTO) |
• |
|
540 |
540 d/d PTO Devri @ 1979 d/d |
|
540E |
540E d/d PTO Devri @ 1421 d/d |
|
Bağımsız Hidrolik Kavrama (IPTO) Opsiyonel |
IPTO Motordan Hareketli |
|
Tekerlekten Hareket |
ᴏ/• |
|
PTO Gücü (ISO) |
69 HP @ 2250 |
|
FRENLER |
||
Tipi |
Yağ Banyolu Disk Fren |
|
Kumanda |
Hidrolik |
HİDROLİK SİSTEM |
Derinlik Kontrol |
• |
Pozisyon Kontrol |
• |
Hassasiyet Kontrol |
• |
Azami Pompa Debisi |
27,6 lt/dk (lt/min) |
Azami Pompa Basıncı |
215 bar |
Azami Kaldırma Kapasitesi |
3750 kg |
Harici Hidrolik Pompa Debisi |
36-42lt/dk (lt/min) / 175 Bar |
Kombine Akış |
63,6 lt/dk |
KAPASİTELER |
|
Yakıt Tankı |
154 lt |
Motor Karteri |
9 lt |
Soğutma Sistemi |
14 lt |
Şanzıman & Hidrolik Sistem |
50 lt |
KÜTLELER VE BOYUTLAR |
Toplam Kütle (İlave ağırlıklı) (kg) |
3700 |
|
Ön Kütleler (kg) |
(8x45 Kg) – (Çekili ağırlık 1x50 Kg) |
|
Arka Kütleler (kg) |
(2x43 Kg + 8 x 50 kg) |
|
A |
Ön Dingil Alt Açıklık |
600 mm |
B |
Ön İz Genişliği |
1770 mm |
C |
Genişlik |
2100 mm |
D |
Arka İz Genişliği |
1650 mm |
E |
Dingiller Arası Mesafe |
2310 mm |
F |
Arka Çıkıntı |
1040 mm |
G |
Ön Çıkıntı |
700 mm |
H |
Uzunluk |
3670 mm |
I |
Yükseklik |
2700 mm |
J |
Kaporta Kabin Üstü Yükseklik |
2770 mm |
L |
Emniyet bar kıvrım yüksekliği |
- |
K |
Tampon Alt Açıklık |
- |
M |
Arka Çeki Alt Açıklık |
- |
|
Ön Lastikler |
13,6 / 12 x 28 |
|
Arka Lastikler |
16,9 / 14 x 38 |